جمعه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۶

پخش کلیپ آدم فروشی

وزارت اطلاعات، اخیرا اقدام به ساخت و پخش یک کلیپ آدم فروشی از شبکه کرد(شبکه محلی استان کردستان) نموده است.

در این کلیپ ابتدا با اشاره به طرح های بیگانه برای براندازی، از طریق ارتباط سیا و سرویس های جاسوسی با نویسندگان، دانشجویان، نخبگان و تشکل های غیردولتی؛ چگونگی آشنایی یک جوان را با تشکیلات به اصطلاح براندازی از طریق دلار و وعده اقامت در ایالات متحده نمایش و سپس خواهری را وادار می سازد که برای حفظ به اصطلاح مصالح نظام با113(شماره تلفن ستاد خبری اطلاعات) تماس بگیرد.

در ادامه این کلیپ این جوان بازداشت و پس از بازجویی و قول مساعد همکاری و کمک برای تخفیف مجازات از طریق قوه قضاییه، با جمله "ما امین اطلاعات شما هستیم" پایان می یابد.

ساخت این کلیپ اعتراضاتی را در میان فعالین مدنی کردستان ایجاد کرده است. به گفته یکی از روزنامه نگاران در سنندج که نخواست نامش فاش شود، این کلیپ کاملاً بیان کننده نوع دید حاکمیت و وزارت اطلاعات به فعالین مدنی در کردستان است و اینکه همه ی ما وابسته به بیگانگان هستیم و برای نظام تلاش می کنیم. این روزنامه نگار افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی همواره دچار توهم توطئه بوده است و یکی از دلایل سرکوب فعالین مدنی در کردستان، همین توهم می باشد. فعال دانشجوی دیگری ار دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه این کلیپ آموزش آدم فرشی است، گفت: این کلیپ یکی از شرم آورترین صحنه های ساخته شده توسط وزارت اطلاعات برای تحمیق مردم و تشویق آنها برای آدم فروشی است.

Bookmark and Share

هیچ نظری موجود نیست: