شنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۷

تعويق مجدد دادگاه و بيماري آقاي كبودوند

اطلاعیه مطبوعاتی

برگزاري جلسه دادگاهي محمدصديق كبودوند رئيس سازمان دفاع از حقوق بشر كردستان براي سومين بار به بهانه عدم حضور دادستان به تعويق افتاد.
جلسه روز سه شنبه 31 ارديبهشت ماه دادگاهي محمدصديق كبودوند براي بار سوم به دليل عدم حضور دادستان يا نماينده ايشان برگزار نشد. براي جلسه روز ياد شده بنيانگذار حقوق بشر كردستان به رغم بيماري و سكته خفيف قلبي ايشان در سي ساعت قبل، به همراه سه نفر از وكلا با خانم ها گيتي پورفاضل، نسرين ستوده و دكتر نعمت احمدي در شعبه 15 دادگاه انقلاب حضور يافتند. وكلاي آقاي كبودوند نسبت به عدم برگزاري دادگاه و تجديد و تعويق مكرر آن شديداً معترض شده و اعتراضي در اين خصوص تسليم دادگاه نمودند.

شايان ذكر است رئيس سازمان حقوق بشر كردستان ساعت 6 بامداد روز دوشنبه 30 ارديبهشت ماه در بند 8 بازداشتگاه اوين دچار سكته خفيف شده بود و در حال حاضر نيز با افت لختگي و نوسان شديد خوني و سرگيجه هاي دردناك مواجه است، هرچند رئيس دادگاه انقلاب جهت مراقبت پزشكي از ايشان دستور ي صادر كرده است اما براساس آخرين خبر دريافتي مسئولان زندان اوين از اعزام آقاي كبودوند به مراكز درماني خارج از زندان خودداري كردند.

اين سازمان نسبت به وضعيت بيماري رئيس خود كه رو به وخامت نهاده است نگراني شديد خود را ابراز مي دارند .

تهران: سه شنبه 31 ارديبهشت ماه 1387


سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان
Bookmark and Share

هیچ نظری موجود نیست: